CC Strategies, "Corporate Creative Strategies", is een onafhankelijk Belgisch communicatieadviesbureau dat gespecialiseerd is in corporate public relations en Public Affairs.

lees meer over ons

Over CC Strategies

CC Strategies, “Corporate Creative Strategies”, is een onafhankelijk Belgisch communicatieadviesbureau dat gespecialiseerd is in corporate public relations, public affairs / lobby en crisiscommunicatie.

CC Strategies creëert een grote meerwaarde door zijn klanten het beste strategische advies te verstrekken en doeltreffende ondersteuning te geven bij de uitvoering ervan. Wij helpen onze klanten om hun vooropgestelde bedrijfsresultaten te behalen door stakeholders enerzijds te informeren over de bedrijfsactiviteiten en anderzijds hun perceptie ervan bij te sturen. Voor ons is elke klant uniek en verdient een aangepaste benadering.

CC Strategies bedient nationale en internationale klanten op de Belgische markt.

Dankzij de kennis en de ruime beroepservaring van zijn consultants is CC Strategies thuis in diverse aspecten van corporate public relations, public affairs / lobby en crisismanagement.

Onze 3 beloften

CC Strategies heeft zijn eigen methodologie ontwikkeld die een unieke combinatie van 3 beloften biedt:

  1.  Wij begeleiden onze klanten in het nieuwe tijdperk van het eco2-sociaal dorp

Dankzij de combinatie van onze industriële ervaring 3.0 en ons uitgebreid politiek/sociaal/communautair netwerk.

  1. Wij beschermen uw organisatie/sector tegen risico’s

Dankzij ons diepgeworteld engagement, onze kennis (op economisch, ecologisch en sociaal vlak), onze ruime ervaring en onze vooruitziendheid.

  1.  Wij bieden een complete tevredenheidswaarborg: “Niet tevreden? Geld terug!”

Dankzij een systematische adviesverstrekking, een duidelijk omschreven uitvoering en opvolging en optimaal tijdbeheer.

Onze 7 overtuigingen

  1. Communicatie is een strategische managementtool om een of meer bedrijfsdoelstellingen te bereiken.
  2. Communicatie is efficiënter wanneer ze proactief gebruikt wordt.
  3. Nuttige communicatie is duurzaam en houdt rekening met economische, ecologische en sociale aspecten.
  4. Communicatie kan geen leugens in waarheid omzetten.
  5. Bij efficiënte communicatie is geen plaats voor improvisatie.
  6. One-shot communicatie wekt verwachtingen die niet kunnen worden waargemaakt.
  7. Spreken is zilver, maar soms is zwijgen goud.