Online reputationmanagement
Sociale media en online communicatie zijn niet meer weg te denken in onze huidige maatschappij. CC Strategies doet beroep op één van de meest toonaangevende experten inzake online communicatie waardoor ook dit communicatie-aspect mee aangeboden wordt aan onze klanten.
Online communicatiediensten |
Monitoring & Analyse Online reputationstatus Audit van de positionering van de onderneming, haar merken en haar diensten
Analyse van de merken en de reputatie van de managers Analyse van de concurrenten Beoordeling van de online aanwezigheid Dagelijkse monitoring van de online reputatie |
Extern & Intern |
Online aanwezigheid Strategie Advies en strategieontwikkeling om de online aanwezigheid te verbeteren, te consolideren of te wijzigen. Doelstellingen en hoe ze te bereiken Projectbegeleiding & strategisch advies Invoering van instrumenten, procedures en best practices, productie van content Follow-up Dagelijkse opvolging van de evolutie van de online reputatie |
Issues & Crisismanagement |
Issue management Invloed en proactieve stellingname over gevoelige boodschappen Handboek over online acties voor crisismanagement Strategie en voorbereiding op online crisismanagement Wees voorbereid Activering, crisismanagement, post-crisisanalyse 24/7 protocol |
Training & Coaching |
Communicatie in het internettijdperk Sociale netwerken: Twitter, Facebook, blogs, etc. Google: zoekmachine-adverteren – zoekmachine-optimalisatie |